اصلاحات قانون مجازات اسلامي هفته آينده نهايي مي‌شود

5ستاره {به ما امتیاز دهید}

علي اسلامي پناه
اصلاحات قانون مجازات اسلامي هفته آينده نهايي مي‌شود
عضو كميسيون قضايي و حقوقي مجلس شوراي اسلامي با اعلام اين‌كه قانون جديد مجازات اسلامي هفته آينده نهايي مي‌شود، افزود: اظهار نظر درباره انتقادات مطرح شده را به پس از انتشار قانون موكول مي‌كنيم. علي اسلامي پناه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعي خبرگزاري خانه ملت، در واكنش به برخي انتقادات مطرح شده پيرامون قانون جديد مجازات اسلامي، تصريح كرد:هنوزقانون جديد مجازات اسلامي نهايي نشده است بنابراين تا پيش از انتشار آن نمي‌توان اظهار نظر دقيقي داشت.

نماينده مردم جيرفت و عنبرآباد در مجلس شوراي اسلامي افزود: اواخرهفته آينده اصلاحات قانون مجازات اسلامي به اتمام مي‌رسد لذا بررسي انتقادات مطرح شده توسط كارشناسان را به پس ازآماده شدن قانون مورد نظر موكول مي‌كنيم.

عضو كميسيون قضايي وحقوقي مجلس شوراي اسلامي گفت: بدون شك كميسيون به نظرات و انتقادات كارشناسان و حقوقدانان توجه كرده و در صورت تاييد همه موارد لحاظ مي‌شود.

اين درحالي است كه چندي پيش طهماسبي مدير كل تدوين لوايح قوه قضاييه در نشست تخصصي كه با حضور برخي استادان و مولفان كتب حقوقي برگزار و گزارش آن در روزنامه حمايت به چاپ رسيد، با اشاره به اين‌كه در بخش كليات قانون جديد مجازات اسلامي نوآوري‌ها، تغييرات و قدم‌هاي مثبتي برداشته شده، ايراداتي را نيز مطرح و به تشريح آن پرداخته بود.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

برای مشاوره تلفنی اینجا کلیک کنید پاسخگویی 16 الی 21