اعلام نتایج پودمانی دانشگاه علمی‌کاربردی در پنجشنبه/ پذیرش140هزار نفر:

5ستاره {به ما امتیاز دهید}

معاون سنجش به مهر خبر داد:
اعلام نتایج پودمانی دانشگاه علمی‌کاربردی در پنجشنبه/ پذیرش140هزار نفر
معاون سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج دوره های پودمانی دانشگاه علمی کاربردی در روز پنجشنبه خبر داد و گفت: 140 هزار نفر در این آزمون پذیرش می شوند.
ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: داوطلبان متقاضی دوره های پودمانی دانشگاه علمی کاربردی می توانند روز پنجشنبه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از نتایج خود مطلع شوند.
وی درباره زمان شروع کلاسهای پذیرفته شدگان این دوره اظهار داشت: این موضوع به واحدهای دانشگاه علمی کاربردی دارد در صورتی که بتوانند برای پذیرفته شدگان کلاسهای جبرانی بگذارند می توانند از ترم جاری کلاسها را شروع کرد در غیر اینصورت شروع کلاسها از بهمن ماه خواهد بود.
به گزارش مهر، معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی پیش از این گفته بود: پذیرش دوره های کاردانی علمی کاربردی پودمانی در 145 کد رشته، 2113 کد رشته محل، 466 مرکز آموزش علمی کاربردی در 30 استان کشور با ظرفیت پذیرش 120 هزار نفر انجام می شود.
برزویی همچنین اضافه کرد: پذیرش این دوره در 4 گروه صنعت در 57 کد رشته، 829 کد رشته محل و ظرفیت پذیرش 46 هزار نفر، گروه کشاورزی در 17 کد رشته، 35 کد رشته محل و ظرفیت پذیرش 2 هزار نفر، گروه مدیریت و خدمات اجتماعی در 53 کد رشته، 943 کد رشته محل و ظرفیت پذیرش 54 هزار نفر و گروه فرهنگ و هنر در 18 کد رشته، 306 کد رشته محل و ظرفیت پذیرش 18 هزار نفر انجام می شود.
وی اعلام کرد: پذیرش در دوره های کاردانی علمی کاربردی پودمانی بر اساس معدل کل دیپلم و با توجه به اولویت های بومی و غیر بومی، سهمیه شاغل، آزاد و ایثارگر انجام می شود.
mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1173836

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

برای مشاوره تلفنی اینجا کلیک کنید پاسخگویی 16 الی 21