درخواست صدور گواهی تجرد

5ستاره {به ما امتیاز دهید}

راهنمای صدور گواهی تجرد

1- تعریف گواهی تجرد:

گواهی است مبنی بر اینکه صاحب شناسنامه سابقه ازدواج نداشته و یا ازدواج واقع شده منجر به جدایی بر اثر طلاق، فسخ نکاح، بذل یا انقضاء مدت در ازدواج منقطع و فوت همسر شده باشد.درخواست کننده گواهی تجرد صرفاً صاحب شناسنامه می باشد.

2- نحوه ارائه تقاضا:

1-2- شما می توانید از طریق این سامانه  و با کلیک کردن بر دکمه “دریافت خدمت” در زیر همین صفحه، فرم درخواست را تکمیل و به صورت الکترونیکی برای سازمان ثبت احوال ارسال  و شماره پیگیری دریافت نمایید.

2-2- از این پس شما می توانید با استفاده از صفحه “پیگیری” در سامانه و وارد نمودن شماره پیگیری، وضعیت رسیدگی به درخواست خود را پیگیری نمایید.

3-2- پس از آنکه گواهی تجرد صادر گردید، پیامی مبنی بر صدور آن در صفحه “پیگیری” ظاهر خواهد شد .  پس از مشاهده این پیام، می توانید با همراه داشتن مدارک ذیل شخصاً به اداره ای که در زمان ثبت درخواست تعیین کرده اید، مراجعه و گواهی را تحویل بگیرید.

  • اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه
  • اصل و تصویر کارت شناسایی ملی
  • اصل رسید بانکی به مبلغ 10000  ریال به شماره حساب سیبا  2171111300004 نزد بانک شعبه اردشیر تهران کد 690 تحت عنوان وجوه خدمات قضایی و ثبتی (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران)

4-2- تحویل گواهی منوط به عدم وجود مغایرت بین اطلاعات مندرج در شناسنامه و سوابق سجلی موجود در سازمان ثبت احوال کشور خواهد بود.

5-2- تحویل گواهی تجرد، صرفاً در ثبت احوال امور خارجه به آدرس تهران – خیابان امام خمینی نبش شیخ هادی انجام می گیرد.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

برای مشاوره تلفنی اینجا کلیک کنید پاسخگویی 16 الی 21