کارت ورود به جلسه سومین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت سال91

5ستاره {به ما امتیاز دهید}
توزیع کارت ورود به جلسه سومین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت سال 91 تا ساعت 24 روز چهارشنبه هفدهم آبان ماه جاری ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار تعاون و اشتغال ایسنا، کوروش پرند رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اعلام این مطلب افزود: داوطلبان شرکت در سومین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت مورخ 19 آبان ماه، برای دریافت کارت ورود به جلسه خود به نشانی اینترنتی www.advari.irantvto.ir مراجعه کنند.
وی ادامه داد: داوطلبان از طریق وارد کردن مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و کد ملی و یا شماره پرونده و شناسه پرداخت کارت اعتباری که پیشتر از طریق آن ثبت‌نام کرده‌اند، نسبت به دریافت کارت خود به صورت اینترنتی اقدام کنند.
پرند متذکر شد: سومین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای در سال جاری در40 حرفه به صورت همسان و هماهنگ کشوری و بیش از 340 حرفه غیر متمرکز در بخشهای صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر، 19 آبانماه به طور همزمان در 31 استان و بیش از 450 حوزه امتحانی طی چهار نوبت آزمونی برگزار می شود.
به گفته معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیش از 33 هزار نفر در آزمون ادواری سنجش مهارت نوزدهم آبان ماه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 26 هزار و 213 نفر مرد و 6 هزار و 795 نفر زن هستند.
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور همچنین به شرایط حضور داوطلبان در محل آزمون اشاره کرد و گفت: به همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی و کارت ورود به آزمون برای ورود به جلسه الزامی و استفاده از تلفن همراه، ماشین حساب قابل برنامه‌ریزی و سایر تجهیزات الکترونیکی در حین برگزاری آزمون ممنوع است.
پرند درخصوص اهداف برگزاری آزمونهای سراسری سنجش مهارت به صورت سراسری گفت: طرح برگزاری آزمونهای سراسری سنجش مهارت با اهداف اطلاع رسانی جامع و ایجاد وحدت رویه، ارتقای کیفیت فرآیند سنجش مهارت، اعتبار بخشی به تجارب فنی و حرفه ای افراد، بسترسازی تحقق دولت الکترونیک و توسعه و بهبود خدمت رسانی به مخاطبان اجرایی می شود.
وی در عین حال با اشاره به مراحل اجرای آزمونهای ادواری سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان پس از آزمون کتبی و کسب نمره قبولی بر اساس برنامه زمانبندی مندرج در جدول شماره یک دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون ادواری سنجش مهارت برای شرکت در آزمون عملی به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور درباره شرایط قبولی در آزمونهای سنجش مهارت گفت: حدنصاب نمره قبولی در آزمون کتبی 50 از 100 و در آزمون عملی 70 از 100 است که شرط قبولی نهایی برای دریافت گواهینامه مهارت کسب حداقل نمره معدل 70 از 100 از طریق فرمول 25 درصد آزمون کتبی به علاوه 75 درصد آزمون عملی محاسبه می شود.
پرند در خصوص نحوه اعلام نتایج آزمونهای ادواری سراسری سنجش مهارت نیز گفت: نتایج این آزمونها از طریق پایگاه اطلاع رسانیhttp://advari.irantvto.ir در تاریخ 27 آبان ماه سال جاری اعلام می شود که قبول شدگان مرحله کتبی در آزمون عملی شرکت می کنند و در صورت قبولی پس از طی مراحل قانونی برای آنان گواهینامه مهارت صادر و مطابق برنامه اعلامی ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای استانها توسط مرکز تشکیل پرونده تحویل متقاضی می شود.
وی با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت گفت: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند می توانند با شماره تلفنهای 32519616-026 و 32519727-026 و 32522136- 026 تماس بگیرند.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

برای مشاوره تلفنی اینجا کلیک کنید پاسخگویی 16 الی 21