جزئیات پذیرش متمرکز دانشجوی ارشد مجازی در پیام نور/ زمان برگزاری کنکور

5ستاره {به ما امتیاز دهید}

دبیر کمیته راهبردی آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور از پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد الکترونیکی از طریق کنکور متمرکز که همزمان با کنکور سراسری کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش برگزار می شود خبر داد.

احمد علمشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این خبر درباره تعداد کد رشته های کارشناسی ارشد پیام نور که امسال در آنها دانشجوی مجازی پذیرش می شوند گفت: هنوز تعداد کد رشته ها نهایی نشده و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باید در این زمینه تصمیم گیری کند.

مدیرکل دفتر آموزش آزاد و چند رسانه ای دانشگاه پیام نور از تشکیل کمیته راهبردی آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: این کمیته مقرر کرده است اولویت آموزش مجازی در دانشگاه پیام نور بر انجام امور مربوط به دانشجویان کارشناسی ارشد نیمسال دوم 90-89 مشتمل بر تولید محتوای 250 درس به صورت EBOOK و چند رسانه ای و ایجاد سامانه یاد گیری الکترونیکی LMS قرار گیرد.

وی قطب بندی ارائه دروس مجازی در 10 استان که به لحاظ امکانات فناوری و تعداد اساتید توانایی دارند را به عنوان مصوبه دیگر کمیته راهبردی آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور اعلام کرد و گفت: هچنین مقرر شده که چگونگی استفاده از محتواهای آماده شده توسط سایر دانشگاه ها بررسی شود.
علمشاهی از مکاتبه با گروه های علمی برای تعیین دروس و مناسب ترین منبع – به تفکیک منابع پیام نور و غیر پیام نوری – که در ترم اول مقطع کارشناسی ارشد دانشجویان الکترونیکی باید ارائه شود خبر داد و گفت: برای اساتیدی که در آموزش مجازی پیام نور مشارکت می کنند علاوه بر حق الزحمه مناسب، امتیاز پژوهشی نیز در نظر گرفته می شود.
وی تعیین دقیق سناریوی پذیرش دانشجویان مجازی در پیام نور از آغاز پذیرش دانشجو تا فارغ التحصیلی را از موارد مورد تاکید کمیته راهبردی آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور اعلام کرد و به مهر گفت: چگونگی برون سپاری هر یک از مراحل تولید و ارائه آموزش الکترونیکی نیز از دیگر موارد مدنظر این کمیته است.
به گزارش مهر، سعید حسامی رئیس کمیته و نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه پیام نور، عبدالله معتمدی معاون آموزش و سنجش دانشگاه، داود حاج حسینی معاون فناوری اطلاعات دانشگاه، فیصل حسنی معاون اداری و مالی دانشگاه، محمدحسن شفازند مشاور رئیس دانشگاه پیام نور در حوزه فناوری اطلاعات و احمد علمشاهی مدیرکل دفتر آموزش آزاد و چند رسانه ای دانشگاه پیام نور از اعضای کمیته راهبردی آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور هستند.
عبدالله معتمدی معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور و عضو کمیته راهبردی آموزش الکترونیکی این دانشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تعداد کد رشته ها و ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه پیام نور گفت: ظرفیت پذیرش و تعداد کد رشته هایی که دانشگاه پیام نور می تواند در آنها دانشجوی کارشناسی ارشد مجازی بپذیرد هنوز مشخص نیست و در انتظار تصمیم دفتر گسترش آموزش عالی هستیم.

4 دیدگاه روشن جزئیات پذیرش متمرکز دانشجوی ارشد مجازی در پیام نور/ زمان برگزاری کنکور

  • سلام . من دنبال قانون مواد مخدر بودم که خوشبختا ه اولین سایتی که سر زدم همین سایت بود. که به
    سهولت دانلود کردم . ممنونم

  • سلام من دانشجوی ترم آخر رشته حقوق هستم و موضوع صلح ، رهن ، شفعه را برای کارتحقیقی 2 انتخاب کردم نیاز به کمک دارم اگه ممکنه در خصوص اینکه چطور یه کار تحقیقی خوب ارائه بدم کمکم کنید مطالبی رو جمع آوری کردم ولی نمی دونم باید چطور این تحقیق رو تکمیل کنم وبه جز مواد قانونی و تعاریف دیگه چه مطالبی بگیرم؟؟؟ لطفا جواب رو به ایمیل ام ارسال کنید ممنون

  • در رابطه با تصرف عدوانی بهترین نوشته که جواب همه سوالاتم را داشت مقاله مندرج در سایت شما بود به من خیلی کمک کرد خداوند به شما سلامتی و برکت دهد آمین.

  • محمد دانشگر

    سلام خسته نباشيد.اگه منابع جديدتر داريد اگه زحمت نيست ايميل بفرمايد. متشكرم

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

برای مشاوره تلفنی اینجا کلیک کنید پاسخگویی 16 الی 21