۲۸هزار دانشجو در دانشگاه‌های پیام نور لرستان

5ستاره {به ما امتیاز دهید}

محمد مراد شیخی امروز در گفت‌وگو با فارس درخرم آباد اظهار داشت: از این تعداد در سال تحصیلی جاری ۴هزار دانشجوی جدید به آمار دانشجویان دانشگاه پیام نور لرستان اضافه شده است.
وی افزود: این تعداد دانشجو در ۹دانشگاه پیام نور لرستان مشغول به تحصیل هستند.
رئیس دانشگاه پیام نور لرستان با اشاره به اینکه این تعداد دانشجو در رشته‌های مختلف مشغول به تحصیل هستند، گفت: امسال چهاررشته جدید در زمینه جمله فنی و معماری به این تعداد رشته اضافه شده است.
شیخی با اشاره به برخی از مشکلات دانشگاه پیام نور لرستان تصریح کرد: دانشگاه پیام نور لرستان نسبت به برخی از دانشگاه‌های دیگر استان ازمشکلاتی نظیر کمبود مکان، آب، برق، امکانات اولیه و ضروریات یک دانشگاه داراست، که تا به حال تلاش‌های برای حل این مشکلات صورت گرفته است.
وی گفت: در حال حاضر مشکل فضای آموزشی در دانشگاه در حال حل شدن است و مرکز خرم‌آباد در این زمینه مشکل خاصی ندارد.
شیخی در ادامه به انتقال ستاد اداری دانشگاه پیام نور استان از کمالوند به ساختمان میدان تیر که در حال تعمیر است خبر داد.
رئیس دانشگاه پیام نور لرستان در خصوص مشکل ایستگاه‌های سرویس‌های دانشگاه گفت: برای حل این مشکل در طی نامه‌ای به فرمانداری خرم‌آباد خواهان اضافه شدن سه ایستگاه دیگر در میدان امام حسین شقایق و میدان‌کیو برای ساعات اولیه صبح و عصر‌ها شده‌ایم.
شیخی در ادامه با اشاره به برخی از اساتیدی که سال اول تدریس آن‌ها است، اظهار داشت: برای حل این مشکل یک جلسه توجیهی برای هماهنگی این اساتید با اعضای هیئت علمی دانشگاه و دیگر اساتید با تجربه در نظر گرفته‌ایم.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

برای مشاوره تلفنی اینجا کلیک کنید پاسخگویی 16 الی 21