وکیل ایلام

5ستاره {به ما امتیاز دهید}

انتخاب بهترین وکیل در ایلام راه شما را در مسیر موفقیت در پرونده‌های حقوقی مختلف‌ هموار خواهد کرد. یک وکیل خوب و با تجربه با تخصصی که دارد، مراجعه کننده را  برای حل مشکلش راهنمایی کرده و تا به موفقیت رسیدن پرونده همراه وی خواهد بود. با انتخاب یک وکیل خوب که به زیر و بم‌ قانون آگاهی کافی داشته باشد موکل می‌تواند در کمترین زمان و به ساده‌ترین روش  راهکار قانونی مناسب را برای حل مشکل خود پیدا کند.  در حقیقت انتخاب یک وکیل خوب به فرد کمک می‌کند تا در هزینه و زمان صرفه‌جویی کرده و به نتیجه مطلوب در پرونده‌های حقوقی خود برسد.

یک وکیل خوب در ایلام قبل از پذیرش یک پرونده، ابتدا جلسه ای را ترتیب می دهد تا با موکل مفصلا راجب پرونده صحبت کند و تمامی اسناد و مدارک ارائه شده را با حوصله جزء به جزء بررسی می‌کند و نتایج احتمالی که در آینده ناشی از طرح دعوا حاصل خواهد شد را با موکل درمیان می گذارد. همچنین در خصوص هزینه‌های دادرسی دعاوی، حق الوکاله وکیل و مدت زمان تقریبی رسیدگی به پرونده را به موکل خود اطلاع می‌دهد تا بدین ترتیب موکل یک تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح آن بتواند بگیرد.

ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در ایلام چیست؟ مشخصات فردی  با آدرس و شماره تماس بهترین وکیل ایلام، ب

 

1) جعفرجعفرزاده

جعفرجعفرزاده وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، 3 سال سابقه وکالت داشته که در این مدت پرونده‌های موکوله به خویش را با درصد بالای 80 به نتیجه مثبت رسانده است که این موفقیت نشانه یک وکیل کار بلد می‌باشد. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 313 از سوی کانون وکلای دادگستری استان ایلام می‌باشد که در سال 1398 صادر شده است.

 

  • آدرس: ایلام، میدان شهدا-جنب بانک ملت-طبقه دوم
  • شماره تماس وکیل: tel:09185104800

 

 

 

 

 

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل ایلام– را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل ایلام یاری کرده باشیم.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

برای مشاوره تلفنی اینجا کلیک کنید پاسخگویی 16 الی 21