توزیع کارت آزمون دکتری تخصصی پزشکی از امروز/ برگزاری آزمون در 6 آبان

5ستاره {به ما امتیاز دهید}

آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) سال تحصیلی 90 – 89 با رقابت 4 هزار و 475 نفر در 6 آبان برگزار می شود و داوطلبان از امروز سه شنبه می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، از میان افرادی که در این آزمون ثبت نام کرده اند دو هزار و 55 نفر مرد و دو هزار و 420 نفر زن هستند.

بر اساس اعلام مرکز سنجش داوطلبانی که موفق به ارائه نمره زبان خود نشده اند تا امروز چهارم آبان فرصت دارند که نمره زبان انگلیسی خود را به مرکز سنجش اعلام کنند در غیر این صورت برای آنها کارت ورود به جلسه آزمون صادر نمی شود.

کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی توزیع می شود و در صورتی که مشخص شود فرد در اعلام نمره زبان خود دچار تخلف شده است در صورت قبولی نیز به هیئت رسیدگی به تخلفات آزمونها معرفی می شود.

آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دوره دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های طب سنتی، مواد دندانی و 51 رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت و همچنین برای متقاضیان اعزام به خارج از کشور در شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز، تهران و تبریز و در 7 حوزه دانشگاههای علوم پزشکی مشهد، اصفهان، شیراز، تهران و تبریز، ایران و شهیدبهشتی برگزار می شود.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

advanced-floating-content-close-btnبرای مشاوره تلفنی اینجا کلیک کنید پاسخگویی 16 الی 21