۳۰ درصد دانشجویان کشور در دانشگاه پیام‌نور تحصیل می‌کنند

5ستاره {به ما امتیاز دهید}

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حسن زیاری ظهر امروز در جمع مسئولین شهرستان گناباد که در محل آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور این شهرستان تشکیل شد، ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) با اشاره به افتتاحیه‌های امروز در دانشگاه پیام نور گناباد اظهار داشت: این افتتاحیه‌ها و تمام افتتاح‌های کوچک و بزرگی که در کشور صورت می‌گیرد مرهون برکات نظام و انقلاب اسلامی ایران بوده است.
رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به دولت‌های نهم و دهم و کارکردهای آن گفت: حضور بین مردم و آشنایی با مشکلات آنها از نزدیک و همچنین سفرهای استانی از ویژگی‌های بارز دولت احمدی نژاد است.
وی ادامه داد: قبل از انقلاب با جمعیت ۳۵ میلیونی کشور ۱۸۰ هزار دانشجو داشتیم که امروز تعداد دانشجویان به ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در کل کشور رسیده است که از برکت انقلاب اسلامی و تلاش دانشگاهیان و خود مردم بوده است.
زیاری تصریح کرد: مردم ایران همیشه قدردان خدمت‌های مسئولین بوده‌اند و این قدرشناسی همواره نشان داده شده است.
وی اظهار داشت: حرکتی که در دولت اتفاق افتاد مطرح کردن شعارهای نظام و و انقلاب بود نه مطرح کردن شعارهای دور و دراز و سرگرم کردن جوانان و مردم.
رئیس دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه احمدی نژاد با شعارهای انقلاب و نظام و مردم به میدان آمد، افزود: آقای احمدی‌نژاد نماد مردم و انقلاب اسلامی ایران است و حرکت‌هایی که این دولت به نمایندگی از مردم انجام می‌دهد جهانی است.
زیاری ادامه داد: دولت احمدی‌نژاد سیاست‌های انقلاب و نظام را دارد و دنیا تشنه این سیاست‌هاست.
وی تصریح کرد: اگر احمدی نژاد در اروپایی‌ترین کشور اروپا حاضر شود استقبال مردمی مانند لبنان صورت می‌گیرد.
زیاری در ادامه در مورد توسعه تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گناباد گفت: دانشگاه پیام نور گناباد ۱۰ نفر هیئت علمی دارد در حالی که برای تحصیلات تکمیلی و این تعداد دانشجو باید ۲۲ نفر باشند و برای توسعه تحصیلات تکمیلی وجود اساتید با مدرک دکترا یا دانشجوی دکترا نیاز است.
وی تصریح کرد: ۳۰ درصد جمعیت دانشجویی کشور در دانشگاه پیام نور مشغول تحصیلند که این امر از ابتکارات دولت احمدی نژاد است.
زیاری یادآور شد: کنکور کارشناسی برداشته شده و این در حالی است که ظرفیت دانشگاه‌ها بیشتر از تقاضاهاست، تمایل امروز دانشگاه‌ها به تحصیلات تکمیلی است که این امر را دانشگاه پیام نور دنبال می‌کند.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

برای مشاوره تلفنی اینجا کلیک کنید پاسخگویی 16 الی 21