راه‌اندازی مراکز بین‌المللی دانشگاه پیام‌نور در کیش و عسلویه

5ستاره {به ما امتیاز دهید}

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور از راه‌اندازی مراکز بین‌المللی پیام‌نور در کیش و عسلویه خبر داد

به گزارش حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، عبد الله معتمدی معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور از راه‌اندازی مرکز بین‌المللی کیش و عسلویه دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: این مراکز برای نیم سال دوم تحصیلی سال جاری در مقاطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: بر این اساس مرکز بین‌المللی عسلویه دانشگاه پیام‌نور در شش رشته مدیریت بازرگانی، حسابداری، فناوری اطلاعات، مهندسی صنایع، حقوق بین‌المللی و روانشناسی و مرکز بین‌المللی کیش نیز در سه رشته مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی و جغرافیای، گرایش اقلیم شناسی در مقاطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند.

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور همچنین ادامه داد: ثبت‌نام داوطلبان برای مرکز بین‌المللی کیش و عسلویه دانشگاه پیام‌نور احتمالا از آبان‌ماه از طریق سایت دانشگاه پیام‌نور آغاز می‌شود که بر این اساس پذیرش ۲ مرحله‌ای است و داوطلبان برای ثبت‌نام باید دارای معدل ۱۳به بالا در مقطع کارشناسی باشند.

معتمدی در ادامه تاکید کرد: متون ارائه شده در مراکز بین‌المللی کیش و عسلویه دانشگاه پیام‌نور به صورت فارسی است و بر این اساس داوطلبان باید به زبان فارسی مهارت کافی داشته باشند.

وی تعداد داوطلبان فراگیر ارشد دانشگاه پیام‌نور را ۱۰۰ هزار نفر عنوان کرد و گفت: دو هزار و ۵۰۰ نفر در فراگیر ارشاد پیام‌نور پذیرفته شده بودند که در حال حاضر با احتساب اینکه ۱۸۰ رشته محل کارشناسی ارشد فراگیر داریم و در هر رشته محل ۱۰ نفر به ظرفیت اضافه شده است، حدود هزار و ۸۰۰ نفر جدید در تکمیل ظرفیت به پذیرفته‌شدگان پیام‌نور اضافه می‌شوند.

معاون سنجش و آموزش دانشگاه پیام‌نور از تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد فراگیر خبر داد و یادآور شد: تاکنون ۶ هزار نفر ثبت‌نام کننده در کارشناسی ارشد فراگیر داشتیم با این وجود بخشی از ظرفیت‌ها در کارشناسی ارشد خالی مانده است لذا از هفته آینده از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور برای دوره‌های ارشد فراگیر اقدام به اعلام نتایج تکمیل ظرفیت‌ خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور همچنین از اعلام نتایج نهایی آزمون دکترای دانشگاه پیام‌نور تا یک ماه آینده خبر داد و تصریح کرد: در مجموع ۶ هزار و ۵۰ نفر در ۲۸ رشته گرایش دانشگاه پیام‌نور ثبت نام کرده‌اند که بر این اساس از ۳۱۱ نفر جهت مصاحبه دعوت به عمل آمد که در این راستا حداقل ۲ و حداکثر ۵ نفر برای رشته‌های مختلف پذیرش خواهند شد.

وی در پایان اظهار داشت: برخی موسسات هنگام تبلیغات منابع دوره‌های فراگیر را اعلام می‌کنند که این کار نیز قانونی نیست، چرا که هنوز دفترچه دوره‌های فراگیر پیام‌نور منتشر نشده است و ممکن است منابع تغییر کند بر این اساس داوطلبان تنها به منابع اعلامی از سوی دانشگاه پیام‌نور در هنگام انتشار دفترچه‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور توجه داشته باشند.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

برای مشاوره تلفنی اینجا کلیک کنید پاسخگویی 16 الی 21