اعلام شرایط استفاده از کار ساعتی دانشجویان علوم پزشکی

اعلام شرايط استفاده از کار ساعتي دانشجويان علوم پزشکي
از سوي وزارت بهداشت
شرايط استفاده از کار ساعتي دانشجويان علوم پزشکي اعلام شد
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي شرايط و ضوابط استفاده از کار ساعتي دانشجويان دانشگاهها و موسسات آموزش عالي و تحقيقاتي علوم پزشکي را طي آيين نامه اي به دانشگاهها ابلاغ کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، آيين‌نامه بهره مندي از فعاليتهاي دانشجويان دانشگاه‌‌ها و موسسات آموزش عالي و تحقيقاتي علوم پزشکي در 10 ماده به اين مراکز ابلاغ شده است و دانشگاه‌ها مي‌توانند با رعايت مفاد اين آيين نامه از فعاليت دانشجويان خود(خارج از ساعات تحصيل) در واحدهاي تابعه استفاده کنند.
فعاليت دانشجويان در قالب استفاده از توانمندي دانشجويان و به منظور کسب تجربه آنها در حيطه فعاليتهاي دانشگاه تحت نظر مسئول واحد مربوطه و به تشخيص معاون دانشجويي – فرهنگي انجام مي شود.
فعاليتهاي موضوع اين آيين نامه با توجه به اهداف دانشگاه هيچگونه تعهد شغلي ايجاد نکرده و جزء سوابق محسوب نمي‌شود. دانشجويان متقاضي ‌بايد درخواست فعاليت خود را به حوزه معاونت دانشجويي فرهنگي دانشگاه ارائه کنند.
ميزان پرداختي به دانشجويان مشمول اين آيين نامه توسط معاونت دانشجويي فرهنگي وزارت بهداشت تعيين مي شود که پس از ابلاغ از محل اعتبارات دانشگاه قابل پرداخت خواهد بود.
حداکثر مدت زمان‌ فعاليت هر دانشجو 70 ساعت در ماه خواهد بود و پرداختي دانشجويان مشمول اين آيين نامه پس از وصول گزارش انجام فعاليت، از محل درآمدهاي اختصاصي، خارج از شمول و اعتبارات جاري دانشگاه انجام مي پذيرد.
در صورت دريافت گزارش مبني بر واگذاري فعاليت به غير يا عدم رضايت و يا عدم نياز به ادامه فعاليت دانشجو توسط واحد مربوطه، بنا به تشخيص معاونت دانشجويي فرهنگي به فعاليت دانشجو خاتمه داده مي‌شود.
تعداددانشجويان مشمول اين آيين نامه برحسب نياز تا سقف حداکثر 15 درصد کل دانشجويان هر دانشگاه خواهد بود و معاون دانشجويي فرهنگي دانشگاه مسئول حسن اجراي اين آيين نامه خواهد بود.
اين آيين نامه به تصويب دکتر مرضيه وحيددستجردي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي رسيده است و از زمان تصويب لازم الاجراست.
http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1170908

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

برای مشاوره تلفنی اینجا کلیک کنید پاسخگویی 16 الی 21