درخواست صدور گواهی تجرد

5ستاره {به ما امتیاز دهید}

راهنمای صدور گواهی تجرد

1- تعریف گواهی تجرد:

گواهی است مبنی بر اینکه صاحب شناسنامه سابقه ازدواج نداشته و یا ازدواج واقع شده منجر به جدایی بر اثر طلاق، فسخ نکاح، بذل یا انقضاء مدت در ازدواج منقطع و فوت همسر شده باشد.درخواست کننده گواهی تجرد صرفاً صاحب شناسنامه می باشد.

2- نحوه ارائه تقاضا:

1-2- شما می توانید از طریق این سامانه  و با کلیک کردن بر دکمه “دریافت خدمت” در زیر همین صفحه، فرم درخواست را تکمیل و به صورت الکترونیکی برای سازمان ثبت احوال ارسال  و شماره پیگیری دریافت نمایید.

2-2- از این پس شما می توانید با استفاده از صفحه “پیگیری” در سامانه و وارد نمودن شماره پیگیری، وضعیت رسیدگی به درخواست خود را پیگیری نمایید.

3-2- پس از آنکه گواهی تجرد صادر گردید، پیامی مبنی بر صدور آن در صفحه “پیگیری” ظاهر خواهد شد .  پس از مشاهده این پیام، می توانید با همراه داشتن مدارک ذیل شخصاً به اداره ای که در زمان ثبت درخواست تعیین کرده اید، مراجعه و گواهی را تحویل بگیرید.

  • اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه
  • اصل و تصویر کارت شناسایی ملی
  • اصل رسید بانکی به مبلغ 10000  ریال به شماره حساب سیبا  2171111300004 نزد بانک شعبه اردشیر تهران کد 690 تحت عنوان وجوه خدمات قضایی و ثبتی (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران)

4-2- تحویل گواهی منوط به عدم وجود مغایرت بین اطلاعات مندرج در شناسنامه و سوابق سجلی موجود در سازمان ثبت احوال کشور خواهد بود.

5-2- تحویل گواهی تجرد، صرفاً در ثبت احوال امور خارجه به آدرس تهران – خیابان امام خمینی نبش شیخ هادی انجام می گیرد.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

advanced-floating-content-close-btnبرای مشاوره تلفنی اینجا کلیک کنید پاسخگویی 16 الی 21